Розробка електронних торговельних майданчиків можливо реалізувати за моделлю UsereXperience (UX), побудованої на базі сприйняття і відповідного взаємодії користувачів з web-ресурсом. На відміну від традиційного проектування, орієнтованого на сприйняття естетичних якостей, модель UX передбачає опрацювання логіки торгового майданчика з метою стимуляції максимальної кількості конверсій — угод.
Етапи розробки електронних торговельних майданчиків
- Проектування стратегії — аналіз бажань і очікувань щодо перспектив розробки web-ресурсу з боку власника і користувача, а також виявлення образу потенційного споживача, заснованого на його інтереси, потреби, статус і т. Д.
- Проектування можливостей — підбір функціональних можливостей, які будуть доступні користувачеві, власникові і адміністрації електронного торговельного майданчика.
- Проектування структури — планування структури web-ресурсу, розташування сторінок, функціональних форм і інформаційного наповнення (описів, контактних даних, підказок і т. д.).
- Проектування прототипу — реалізація абстрактної структури торгового майданчика, в процесі чого визначаються остаточні позиції розташування компонентів.
- Проектування дизайну — розробка фірмового стилю і дизайну web-ресурсу, що включає оформлення шрифтів, зображень, форм, кнопок і інших елементів web-ресурсу.
Безпосередньо самі роботи по розробці торгових майданчиків проводяться з упором на принципи agilesoftwaredevelopment, які передбачають зведення всіх виробничих процесів до серії коротких циклів. Такий підхід забезпечує мінімальні терміни на розробку, виключає більшість ризиків і гарантує на виході якісний продукт.
Дізнатись про детальну інформацію щодо розробки електронного торгового майданчика можна за посиланням aeaep.com.ua. Це офіціний сайт Асоціації «Біржових та електронних майданчиків», котра направлена на налагодження відносин та встановлення взаємодопомоги між своїми членами. Там є достатньо матеріалів, котрі допоможуть вам у вирішенні цього питання.